Grand Prix i DM til JWT India

Det var en av favorittjobben til jurymedlem Alexander Gjersøe som gikk hen og vant Grand Prix i Lions Direct. McCanns finalejobb fikk ikke pris.

9915 c4c5a original

Årets første Grand Prix i Cannes Lions gikk til JWT India for en jobb som virkelig klarte å mobiliserte massene.

Last ned presentasjonen av vinnerjobben ved enten å høyreklikke (ctrl + museklikk for enknappsmus) for å laste ned jobben i jpg-format, eller å klikke «neste»-pilen for å laste den ned på pdf.

Det ble delt ut syv gull, 13 sølv og 17 bronse i konkurransen.

Ifølge jurymedlem Alexander Gjersøe fra SMFB var Grand Prix en av hans soleklare favoritter.

Løsningen fra McCann som var på shortlistet heter «The Company's Superhero». I DM-kategorien ble det i år sendt inn 18 arbeider fra norske byråer, mot 20 i fjor.

e4326d31-535c-4e07-a991-114fc6413a52.pdf