Grønn podkast med Petter

Good Morning lanserer «Bærekraftpromotørene», en podkast om bærekraft og markedsføring med Petter Gulli som programleder.

91559 6dfb8 original
Første gjest i Bærekraftpromotørene er Anne Marheim Støren fra Orkla Home and Personal Care.

Det er mange som snakker om bærekraft for tiden, men få som ser på hvordan kommunikasjon og markedsføring kan bidra til å ta nye posisjoner i det grønne skiftet. Derfor lanserer Good Morning nå podkasten Bærekraftpromotørene

– I «Bærekraftpromotørene» skal vi ikke bruke så mye tid på å snakke om den enkelte bærekraftsmålene, gjør dypdykk i sirkulærøkonomi, eller se på konkrete løsninger for sektorer i industrien. Det vi derimot skal bruke tid på er merkevarer, bedrifter, organisasjoner og ikke minst mennesker, som går foran i det grønne skiftet og bruker kommunikasjon og markedsføring aktivt for å oppnå det de vil, sier programleder Petter Gulli, som er partner og kreativ leder i Good Morning.

I første episode, som betimelig nok heter «Klar for en grønnere hverdag», snakker han med Anne Marheim Støren fra Orkla som sto bak lanseringen av «Klar», om alt fra bevisste kategoribrudd og det å være konstant i beta, til bedrifters moralske forpliktelser i det grønne skiftet, og hvorfor hun mener at bærekraft kommer til å blir den nye normalen.

I episode 2 som slippes i neste uke har han gründerne i Tise i studio som gjester, og da skal det blant annet handle om hvordan de klarte å bli Årets Markedsfører i 2017, uten å bruke byrå.

Du kan laste ned og abonnere på podcasten her: Apple Podcasts og Spotify.