Gullkalven får ny gullkategori

Tassekommunikasjon: Verdens minste reklameflate får egen kategori i Gullkalven.

Jurybilde
Juryen, fra venstre: Eirik Moldal Andersen, Fredrik Juul, Christian Kruse, Victoria Allan, Sebastian Rajendram, Jasper Wiese.
Gulltassen 02

I flere år har reklameflaten Vippetass måtte se seg forbigått av nye digitale flater og fremadstormende sosiale medier. Men nå har en liten gruppe kreative mennesker gått sammen for å gi vippetassen den hederen den fortjener – med en egen kategori i studentkonkurransen Gullkalven.

– Gulltassen er Norges minste og kanskje viktigste reklamepris, så det ga mening å lansere den i studentkonkurransen Gullkalven, sier gjengen bak Gulltassen som også er årets jury.

De fortsetter: – Gulltassen skal være et springbrett for studenter, som skal videre til å utvikle tassekommunikasjon norske merkevarer så sårt trenger.

Fristen for å sende inn tasser til Gullkalven er 8. mai og i tillegg til heder og ære, premieres vinnerstudenten med gavekort på dagligvarebutikk og pokal.