Heisholt blir brillefin

Specsavers Norway velger Heisholt Inc som kreativ partner.

74242 9e682 original

Henning Eriksen, Head of Marketing i Specsavers.

– Specsavers kreative kampanjer utvikles av eget inhouse-byrå som holder til på Guernsey, Specsavers internasjonale hovedkvarter. Men vi har en rekke lokale aktiviteter som vi styrer selv. Vi har sett på mulige samarbeidspartnere, og er glade for å kunne annonsere at valget falt på Heisholt Inc, som vi mener representerer noe smart, friskt og nytt blant de kreative byråene i Norge, sier Henning Eriksen, Head of Marketing i Specsavers.

– Specsavers er en kjent internasjonal merkevare som vi nå skal hjelpe med enda større, det er vel her ganske relevant å si: synlighet, i Norge. Deres kjente konsept «Skulle ha gått til Specsavers» er folkelig og enkelt, men traktert på feil måte kan det også bli litt banalt. Dette innbyr jo selvsagt til å skape intelligent humor, noe vi skal gjøre vårt beste for å bistå med, sier Erik Heisholt i Heisholt Inc.

– Heisholt Inc består kun av kreatører, noe som passer oss i Specsavers Norway meget godt, vi kjenner merkevaren vår og markedet inn og ut, og ønsker å bli utfordret med relevante tanker og ideer som kan skape nye samtaler og effekt, uten at prosessene blir for store eller dyre, sier Henning Eriksen.

Første resultat av det nye samarbeidet er en radiokampanje som er på lufta i disse dager.

Heisholt Inc og Sagveien Resort har produsert denne i tett samarbeid.