Heisholt Inc. kjører B.I.L. med Autostrada.

I flere måneder har Heisholt Inc. jobbet tett med Autostrada for å utvikle og oppdatere merkevarestrategi og kommunikasjonskonsept. Arbeidet kan kort og godt oppsummeres i ambisjonen om å være best i landet på det Autostrada driver med. Eller B.I.L., om du vil.

Autostrada May21 1036
Erik Heisholt med Autostradas konsernledelse og daglige ledere under strategiworkshop.

– Gründer Gisle Valen og Autostrada har 27 års erfaring med kombinasjonen av flotte folk og fine biler, noe som har ført til at vi er en ledende bilforhandler ikke bare i kjerneområdet Vestfold, Telemark og Agder, men også er anerkjent blant bilinteresserte i hele landet. Nå gasser vi på videre med spisset merkevarestrategi, kommunikasjonskonsept og en rekke nye kreative uttak, som skal fortelle Autostrada-historien til både egne ansatte, og eksisterende og nye kunder, sier Ingrid Helene Skaalen Årnes, markedssjef hos Autostrada.

Autovegg Marius
Best i landet. Autostradas merkevarestrategi uttrykt på tre linjer.

– Det å få lov til å jobbe med kombinasjonen hyggelige, ambisiøse folk og fete biler, er inspirerende i seg selv. Og når vi samtidig har vært tålmodige, utforskende og grundige sammen for å jobbe frem en strategi og uttak som har involvert hele Autostrada, ansatte og ledere, og sitter igjen med et resultat som er like enkelt som relevant, da er vi svært fornøyde. For oss har det vært viktig å kunne få frem – og spisse – de energiske ambisjonene som gründer Gisle Valen har, og hvordan dette har blitt til en lidenskapelig bilforhandler som stadig vokser og byr på nye konsepter, og ikke minst hva dette betyr for alle ansatte og kunder. Dette kan helt ærlig oppsummeres i en heftig ambisjon som alltid er der, og det er å være best i landet. At ingen i bilbransjen har tenkt på, eller tatt eierskap på, bokstavkombinasjonen B.I.L., er det bare å takke og bukke for, sier kreativ leder Erik Heisholt i Heisholt Inc.

– Vi føler virkelig vi har klart å forenkle og spisse det som gjennomsyrer hele Autostrada, og B.I.L. skal pushe oss videre slik at vi alltid kan levere på det som har vært vårt mantra i alle år, nemlig at kunden er konge. Vi skal vise at vi forstår og respekterer det at bil både er følelser og fornuft, hjerte og hjerne, og at bil handler om mer enn rekkevidde, felger og hestekrefter, og vi gleder oss til å rulle ut budskap, historier og konsepter basert på spisset strategi og konsept, og først ut helt konkret er nye og oppdaterte nettsider, sier Skaalen Årnes.