Helly Hansen velger PR-operatørene
Helly Hansen har valgt PR-operatørene som sin nye partner for å gjøre det globale sports- og tekstilselskapet synlig i tradisjonelle og sosiale medier.
PR-operatørene vant en omfattende byråkonkurranse som involverte både nisje- og fullservicebyråer. Avtalen omfatter både daglig mediekontakt med sports-, livsstils og motejournalister, i tillegg til større sesonglanseringer. PR-operatørene skal legge til rette for Helly Hansens PR-aktiviteter og ta del i spennende prosjekter som samarbeidet med Team SCA i Volvo Ocean Race 2014-15, og jobbe med Helly Hansens partnere Inge Solheim, Aurelien Ducroz og Thomas Coville.
– PR-operatørene hadde en sterk kombinasjon av kreativitet og evne til å gjennomføre som gjorde dem til en klar favoritt. Vi er spente på å ta steget videre med dem, og fortsette veksten med en ny partner med på laget som skal hjelpe oss med å forsterke vår unike merkevare, sier Erik Burbank, V. P. Global Marketing i Helly Hansen.