Hvem fortjener Kundeprisen i Gullblyanten 2021?
Kjenner du til en kunde utenom det vanlige? I forbindelse med Kreativt Forums Kundeprisen under Gullblyanten 2021 ønsker juryen tips om en annonsør som har utmerket seg gjennom året som gikk.
Under Gullblyanten deler Kreativt Forum ut en spesialpris til en kunde som gjennom året har vist evne og vilje til å kjøpe annerledes, dristig og uventet reklame.
Dersom du har noen tanker om hvem som kunne fortjene denne hedersprisen, tips oss gjerne. Send en e-post innen utgangen mandag 14. februar til Kreativt Forum ved Benedikte Løvdal.
Kundeprisen juryeres av jurylederne i Gullblyanten 2021 samt jurypresidentene som i år er Per Erik Jarl og Christian Hygen i ANTI.
Siden 1994 har Kundeprisen gått til Oslo Sporveier, Norsk Tipping – Lotto, Solo, IKEA (1997 og 2013), Danmarks Turistkontor, VG, Freia (2000 og 2016), Audi, Fretex, OBOS, Rema 1000, Sørlandschips, djuice, NetCom, Jølstad Begravelsesbyrå, Harald A. Møller – Volkswagen, Finn.no, Norwegian, TINE, DNB, NSB, Orkla Confectionery & Snacks, Kolonial.no, Ruter og Skatteetaten.
Gullblyanten foregår på Clarion Hotel The Hub fredag 25. mars. Fristen for å kjøpe billetter er 10. mars. Les mer og kjøp billett(er) her.