IKEA og Apt til topps i Sølvtaggen

For andre måned på rad er det Apt som går seirende ut av Sølvtaggen, denne gang for julefestkampanjen for IKEA.

9442 54bfd original

Novembersølvtaggen tildeles en kampanje som inviterer det digitale til å bli en del av noe mer enn ting forbundet med inneklima, behagelige stoler og tastaturet. Løsningen oppfordret deltakerne til å pynte sine egne juletrær, kombinert med en lokal juletreaktivitet på Grünerløkka.

2. plass til Screenplay og TV2. På andreplass kommer løsningen til lanseringen av filmen 2012.

Tredjeplassen går til Deli De Luca, og deres iPhone-app.

1. plass: Try/Apt – IKEA Juleskogen ?
2. plass: Screenplay– 2012
3. plass: CatchTheEye – Deli de Luca iPhone-applikasjon
4. plass: Soulpolice – Comfort.no?
5. plass: SMFB – Tele2 Jubileum

Se månedens vinner her.

Les mer om vinnerne på Sølvtaggen-siden.

Teamet bak månedens vinner bestod av:
Team APT: Vegard Bjørlykke (design) Knut Skåla (flash, site) Odd-Inge Torrissen (flash webbannere) Anders Stalheim Øfsdahl (teknisk) Kristian Bye (konsulent) Marte Listhaug (prosjektledelse)

Team IKEA, konsept og Idé: Oskar Bringager (Art Director), Alexander Grønli (Onlineansvarlig), Charles Michelson (Prosjektleder)

Øvrige: PR Operatørene, Mediacom, Sølvpilen, Espen Henningsen & Jan Skomakerstuen?