Inviterer til Young Lions Zone

Under Cannes Lions-festivalen skal deltakerne i Young Lions og andre studentdelegater boltre seg på Young Lions Zone, et sted for lærdom, inspirasjon og sosialisering.

Det nye tilbudet til de unge kreative inkluderer gratis frokost med Leo Burnett Worldwide som vertskap og interaktive kiosker der man kan se alle arbeidene i årets konkurranse. Videre kan de unge studere vinnere fra tidligere Young Lions-konkurranser og se studentarbeider fra ledende kreative skoler og universiteter fra hele verden. De unge får også et eget chill out-område, samt 11 «Master Classes», der ledende figurer i bransjen gir en timelang forelesning.

Disse skal forelese under festivaluka:

Rick Boyko, VCU Brandcenter
David Droga, Droga5
Matt Freeman, Tribal DDB Worldwide
Alexandre Gama, NEOGAMA/BBH
Bob Isherwood, Saatchi & Saatchi
Nick Law, R/GA
Piyush Pandey, Ogilvy & Mather India & South Asia
Robyn Putter, WPP
Jim Stengel, Procter & Gamble
Paul Woolmington, Naked Communications
Jeremy Wright, Nokia Interactive
Mark Freeman, Nokia Interactive

– Mange selskaper sender sine unge til Cannes som del av sin formelle trening, betalt gjennom viderutdanningsbudsjetter, og vi er fast bestemt på at Young Lions og studenter skal få en opplevelse av verdensklasse under festivaluken. Den fantastiske rekken med forelesere understreker at også bransjen tror på utdannelse og trening av menneskene som skal bli de globale lederne i fremtiden, uttaler administrerende direktør for festivalen, Philip Thomas.