Isklar valgte Kitchen

Etter stor suksess i Storbritannia inntar nå vannleverandøren Isklar Norge med Kitchen i ryggen.



Med vann fra Folgefonna og spesialdesignede flasker er vannleverandøren Isklar klar til å erobre nye markeder, etter å ha oppnådd stor suksess på kort tid i Storbritannia. Etter en runde med flere aktuelle, norske byråer falt valget på Kitchen og samarbeidet starter opp i løpet av kort tid.

– Det har vært et vanskelig valg mellom flere flinke byråer, sier Peter Krogh, administrerende direktør i Isklar.

Kitchen overbeviste derimot med en god kombinasjon av strategisk kompetanse, kreativitet og engasjement forteller han.

– Vi tror at Kitchen er det byrået som best kan bidra til å plassere merkevaren Isklar i en ledende posisjon i Norge.

Tørste og glade I byrået selv er man jublende glade for den nye utfordringen.

– Dette blir et sjeldent spennende lanseringscase i en tøff FMCG-kategori, sier daglig leder, Haakon Dahl.

Det kreative teamet på Isklar er Heidi Mittun-Kjos og Ole Henrik Stubberud. De gleder seg også.

– Vi er kjempetørste, og gleder oss til å ta fatt på oppdraget, sier de.

I tillegg til Mittun-Kjos og Stubberud vil kontoen betjenes av blant annet konsulent Anders Aunbu, prosjektleder Nina Motzfeldt og strategisk planner Sten Bråthen.