Itera Gazette fyller 20

Etter 20 år i kommunikasjonsbransjen er det duket for jubileumsfest og Itera Gazette Awards 19. november 2010.

Det som startet med magasiner og årsrapporter har utviklet seg til å bli omfattende kanaluavhengige kommunikasjonsløsninger.
– Allerede i første halvdel av 1990-tallet var Itera Gazette i gang med elektroniske løsninger, og fikk i oppdrag å lansere Interpost, Postens satsing på internett. Dette pionerprosjektet innebar design, innholdsproduksjon og publisering, deriblant pressedekning i forbindelse med Vinter-OL på Lillehammer og Ski VM i Trondheim i 1997. Det viser at vi er sterke der vi må, på det digitale så vel som det analoge, sier markedsdirektør Ida Halvorsen.

Byrået har kunder som DnB NOR, Tine, NorgesGruppen, Norsk Tipping, Helsedirektoratet, Politiet, Visma og Cermaq.
– Vi velger å tro det er fordi vi hele tiden leverer det vi skal, og kanskje litt til, sier Halvorsen.

– Vi opplever stadig større etterspørsel etter digitale kommunikasjonsløsninger og vi er godt rigget til å løse disse oppgavene. Vi ser fram til 20 nye år med verdifulle relasjoner og effektive kommunikasjonsløsninger, som både kunder og vi selv er stolte av, avslutter administrerende direktør Kristian Enger.