IUM nytt mediebyrå for H&M
Etter en pitchprosess hvor flere mediebyråer har blitt vurdert på en rekke områder, gikk IUM vinnende ut av pitchen og er H&Ms nye mediebyrå fra 1. desember 2016.
– IUM stod frem som det beste byrået etter en vurdering på flere områder, og vi ser veldig frem til å samarbeide med vår nye mediebyråpartner i Norge, sier markedssjef i H&M, Vibeke Holann.
Børre Sunde, CEO i IUM, ser på valget som en stor tillitserklæring.
– Det å bli valgt som ny samarbeidspartner for H&M, en av verdens sterkeste merkevarer, er en stor tillitserklæring for oss i IUM. IUM er et byrå i sterk utvikling og det å få H&M inn i byrået vil selvsagt være en ytterligere akselerator i så måte. Vi tar med oss en stor porsjon entusiasme og kreativitet, som vi skal koble sammen med solid mediekompetanse til H&Ms beste, sier Sunde.
Samtidig som H&M ønsker IUM velkommen, gjør de også et poeng av å takke MediaCom for 11 års samarbeid.