JCP PRAD og imove gir bånn gass – skal selge bilabonnement til flere land

JCP PRAD gikk seirende ut av internasjonal byrå-konkurranse.

Imove og JCP PRAD
Kreatør Helge Svendsen, PR-rådgiver Salima Jobarteh, Gründer imove Gunnar Birkenfeldt, CEO imove Hans Kristian Aas, Kreatør Øivind Kristiansen, Kreativ Leder Martin Pira og Byråleder Lars Eia Kirkholm.

Det norske teknologiselskapet imove opplever sterk vekst i både Norge og Sverige med sitt innovative bilabonnement, som lar deg betale en fast pris i de periodene du trenger bil, uten innskudd eller andre bindinger. I 2021 ble imove utropt til en av de 10 mest lovende norske selskapene av nettstedet EU-startups.

Nå satser de på ytterligere vekst og har valgt PR- og reklamebyrået JCP PRAD til å bli med på laget.

JCP PRAD vant muligheten til å levere tjenester innen PR, content og reklame etter en pitch-konkurranse mot byråer fra flere europeiske land.

– JCP PRAD imponerte oss med at de er så grundige og helhetstenkende. De kan levere alt vi har behov for på ett sted og har allerede gitt oss mange spennende ideer som vi gleder oss til å sette ut i live, sier CEO i imove, Hans Kristian Aas.

– Gøy å jobbe med noe så fremtidsrettet

Kreatørene Helge Svendsen og Øivind Kristiansen i JCP PRAD ser frem til å jobbe sammen med gründerne i imove.

– Forskning viser at hvis du eier en bil, står den parkert ca 96 % av tiden du eier den. Sånt sett er det mye klokere og heller abonnere på bil, når du faktisk trenger det. Det er supergøy å jobbe med noe så fremtidsrettet som det imove tilbyr, og vi gleder oss stort til å begynne.

Byråleder Lars Eia Kirkholm sier samarbeidet med imove er et godt eksempel på hvordan JCP PRAD lykkes med å velge de virkemidlene som til enhver tid er best for kunden.

– I tillegg kjenner vi oss godt igjen i imove, de er ikke redd for å tenke nytt og er en sammensveiset gjeng med ambisjoner, det elsker vi, avslutter Kirkholm.