Jimmy spår i kaffegruten

For tredje året på rad deler det digitale byrået Jimmy Royal sine betraktninger rundt hva de tror vil prege samfunnet, merkevarer og folk flest.

22067 7cb14 original

Ifølge byrået har teknologi på mange måter blitt allemannseie, og derfor har de i år lagt enda mer vekt konsekvensen av nettopp dette. Trendrapporten fra Jimmy Royal er en lett oppsummering av hva ti ansatte mener er viktige innovasjonstrekk og kommunikasjonstendenser akkurat nå.

– Vi lar oss inspirere av andre smarte mennesker som er generøse og flinke til å dele kunnskap og inspirasjon. Derfor gjør vi det samme selv med denne rapporten, sier byråleder, Morten Isachsen.

I årets trendrapport fra Jimmy Royal kan man lese om mulighetene ved innsamling av fysisk og digital kundedata, hvordan dagens entreprenører og gründere gir sine ideer livets rett, hvordan teknologi vil gjøre verden til et litt bedre sted å leve og om ydmyke merkevarer som gjør stor suksess.

Et lite stykke bak

– Med denne rapporten håper vi å bidra til et aldri så lite kunnskapsløft hos kunder, såvel som andre interesserte. Vi nordmenn liker jo å tro at vi er langt fremme på det meste, men sannheten er dessverre at vi ligger et lite stykke bak de vi liker å sammenligne oss med. Kanskje kan denne rapporten vekke lysten til å gjøre noe med nettopp dette, sier Isachsen.

Jimmy Royal jobber i brytningspunktet mellom kommunikasjon og produktutvikling basert på vår nye digitale hverdag, og jobber i dag med kunder som MatPrat, Byggmakker, Svanemerket, Virke og Kaibosh.

Les mer om trendrapporten her.