Kitchen vant UT-prisen

Kitchen og Djuice er kåret til månedsvinner for oktober i konkurransen for utendørsreklame, UT-prisen.

10907 c0db9 original
10908 68e68 original

Kitchen kjørte en SMS løsning på flere utendørsflater i Oslo Sentrum, der SMS-meldinger ble projisert på veggen. Det var løsningen byrået lagde for T-banestasjonene som nådde helt opp i konkurransen i oktober måned.

Juryens begrunnelse lyder slik: «Løsningen snakker på en direkte og involverende måte til den forbipasserende målgruppen og er et sjeldent eksempel på at reklame kan være en spennende og relevant invitasjon – ikke en irriterende avbrytelse. At man også her tar i bruk tilgjengelig teknologi på en imponerende måte, er også noe juryen ble imponert av.»



Teamet i Kithcen er:
AD: Eirik Stensrud
AD-assistanse: Håkon Stensholt
Tekstforfatter: Thomas Askim
Konsulent: Rune Roalsvig
Prosjektleder: Suzanne Bonnevie

UT-prisjuryen består av:
SMFB: Hans Martin Rönneseth
Dinamo: Merethe Honne
Dinamo: Tone Humblen
TBWA: Erik Heisolt
Kitchen: Anne Gravingen
Spilberg: Jørgen Martinsen