Klättermusen velger JCP PRAD
Etter en omfattende pitch-prosess har det svenske klesmerket Klättermusen signert med PR- og reklamebyrået JCP PRAD.
– Klättermusen er en svensk skatt som vi gleder oss til å forvalte, sier rådgiver og kundeansvarlig i JCP PRAD, Aleksander Steinsvik.
– Siden de startet i 1975 har de vært tro mot det de tror på. Det står det respekt av. Ikke bare har det resultert i produkter med fantastisk kvalitet, men de har også holdt fast i merkevaren sin. Den pakka falt vi pladask for, og det ga god grobunn i pitcharbeidet, avslutter Steinsvik.
JCP PRAD skal også hjelpe Klättermusen på det internasjonale markedet, kan Head of Global marketing Ida Holmen fortelle.
– Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart, fortsetter Holmen.
– Vi gleder oss til å jobbe med gjengen både på det norske og internasjonale markedet, avslutter hun.
– Dette er nok et bevis på at vårt fokus på livsstilsmerker er en suksess, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.
– Vi har bygget opp en gjeng med stor kompetanse på dette feltet. Det gir oss evnen til å levere faglig bredt, samtidig som det er effektivt og av høy kvalitet, avslutter Kirkholm.