Klättermusen velger JCP PRAD

Etter en omfattende pitch-prosess har det svenske klesmerket Klättermusen signert med PR- og reklamebyrået JCP PRAD.

Klättermusen og JCP PRA Dx
Fra venstre: Kari Wisbech (prosjektleder), Christian Kruse (kreatør), Lars Eia Kirkholm (byråleder), Ida Holmen (Head of Global marketing Klättermusen), Gonz Ferrero (Ceo Klättermusen), Fredrik Lie (innholdsprodusent), Victoria Allan (kreatør) og Aleksander Steinsvik (rådgiver). Foto: JCP PRAD

– Klättermusen er en svensk skatt som vi gleder oss til å forvalte, sier rådgiver og kundeansvarlig i JCP PRAD, Aleksander Steinsvik.

– Siden de startet i 1975 har de vært tro mot det de tror på. Det står det respekt av. Ikke bare har det resultert i produkter med fantastisk kvalitet, men de har også holdt fast i merkevaren sin. Den pakka falt vi pladask for, og det ga god grobunn i pitcharbeidet, avslutter Steinsvik.

JCP PRAD skal også hjelpe Klättermusen på det internasjonale markedet, kan Head of Global marketing Ida Holmen fortelle.

– Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart, fortsetter Holmen.

– Vi gleder oss til å jobbe med gjengen både på det norske og internasjonale markedet, avslutter hun.

– Dette er nok et bevis på at vårt fokus på livsstilsmerker er en suksess, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.

– Vi har bygget opp en gjeng med stor kompetanse på dette feltet. Det gir oss evnen til å levere faglig bredt, samtidig som det er effektivt og av høy kvalitet, avslutter Kirkholm.