Knowit får viktig rolle på Oslo Business Forum
Knowit er ny hovedpartner på Oslo Business Forum og overtar sidestage når konferansen går av stabelen i september.
Oslo Business Forum er en av de mest betydningsfulle forretningskonferansene i verden. Berømte foredragsholdere som Barack Obama, Randi Zuckerberg og David Cameron har tidligere kastet glans over arrangementet.
Nå er det Knowits tur mellom 26. og 27.september på NOVA Spektrum i Lillestrøm.
Selskapet skal ta over sidestage, som er en arena der emnene fra hovedscenen brytes ned i praktisk kunnskap. Den oppgaven går til eksperter som har lang erfaring med forretningsledelse og fagutvikling.
Målet er at europeiske og nordiske ledere skal bli bedre stilt til å møte en verden preget av kaos.
Verden i omstilling
Nettopp «Thriving in chaos» er tema for årets konferanse. Bakteppet er krig, energikrise, inflasjon, økte renter, falske nyheter, men også ettervirkningene av koronapandemien.
Den gode nyheten er at det finnes måter å navigere seg ut av dette på. Gjennom to dager skal deltagerne få inspirasjon til å finjustere sine strategiske forutsetninger, fremtidige planer og taktiske prioriteringer, godt hjulpet av ekspertinnsikt om deres mest umiddelbare lederutfordringer.
Godt fornøyd med samarbeidet
Fredrik C. Paulshus Dehli, partner i Oslo Business Forum, er svært fornøyd med at Knowit får en stor del av ansvaret for dette.
– Vi er utrolig glade for at Knowit i år overtar som en av hovedpartnerne på Oslo Business Forum. Knowit er kjent for sin ekspertise og bredde innenfor digital transformasjon, teknologi og innovasjon. I en verden som krever raske og meningsfulle endringer, er Knowit og Oslo Business Forum en god match for å tilby deltagerne verdifull innsikt til å takle utfordringene lederne står overfor, sier han.
Også Ellen Kjær, som er Head of Future Organizations i Knowit, gleder seg.
- Vi har lenge ønsket å delta som hovedpartner på Oslo Business Forum, og vi ser virkelig frem til å sette vårt preg på konferansen. Vi skal bidra til innhold som oser av fag og kvalitet. Målet er at deltagerne reiser hjem med spennende verktøy og inspirasjon som hjelper dem å løse sine forretningsmessige utfordringer i en urolig verden, sier hun.
– For oss i Knowit gjør dette at vi kan bygge merkevaren vår slik at potensielle kunder forstår hvem vi er og hva vi kan bidra med. Det blir også en fin anledning til å forsterke forholdet vårt til eksisterende kunder og bygge nye relasjoner, så dette ser vi frem til, sier Kjær.