Hvem fortjener Kundeprisen?

Kjenner du til en kunde utenom det vanlige? I forbindelse med Kreativt Forums kundepris ønsker vi tips om en kunde som har utmerket seg gjennom året som gikk.

81969 49484 original
Vinner av Kreativt Forums Kundepris 2015, NSB. Fra venstre: Mona Lorentzi (NSB), Benedikte Løvdal (KF) og Eirik Harildstad (NSB). Foto: Tor Lie

Under Gullblyanten deler Kreativt Forum ut en spesialpris til en kunde som gjennom året har vist evne og vilje til å kjøpe annerledes, dristig og uventet reklame.

Dersom du sitter på tips eller har noen tanker om hvem som kunne fortjene denne hedersprisen, tips oss gjerne. Send en e-post til Kreativt Forum ved Benedikte Løvdal.

Det er en pris som blir juryert av årets juryledere og jurypresident, som i år består av jurypresident Petter Gulli (Good Morning), Kjetil Wold (ANTI), Ingrid Lea (McCann), Jens Petter Aarhus (Anorak), Janne Brenda Lysø (POL), Eirik Sørensen (TRY), og André Koot (SMFB).


Tidligere vinnere av Kreativt Forums Kundepris:

  • 1994: Oslo Sporveier
  • 1995: Norsk Tipping – Lotto
  • 1996: Solo
  • 1997: IKEA
  • 1998: Danmarks Turistkontor
  • 1999: VG
  • 2000: Freia
  • 2001: Audi
  • 2002: Fretex
  • 2003: OBOS
  • 2004: Rema 1000
  • 2005: Sørlandschips
  • 2006: djuice
  • 2007: NetCom
  • 2008: Jølstad Begravelsesbyrå
  • 2009: Harald A. Møller – Volkswagen
  • 2010: Finn.no
  • 2011: Norwegian
  • 2012: TINE
  • 2013: IKEA
  • 2014: DNB
  • 2015: NSB

Annonse: