Lanserer kurs for å dele kunnskap
TRY Pluss skal tilby en lang rekke kurs med faglig påfyll fra nye kurslokaler i Kvadraturen.
Alle som jobber med markedsføring og kommunikasjon har behov for å tilegne seg helt ny kunnskap. Ikke minst siden den rivende utviklingen innenfor AI, teknologi og nye plattformer kan gjøre det vanskelig å henge med i svingene.
Det er grunnen til at man lanserer TRY Pluss, ifølge en pressemelding fra TRY-huset. Satsingen skal tilby en lang rekke kurs med faglig påfyll.
– Alle kan ikke alt, men det du ikke kan, kan du lære deg, og det vil vi hjelpe deg og dine ansatte med, sier Iselin Dahl, Leder for TRY Pluss.
Kursene skal gi enkeltpersoner, ledere og ansatte fersk kunnskap, slik at bedriften alltid kan være oppdatert.
– TRY er et hus fullt av fagekspertise i skjæringspunktet mellom kreativitet, kommunikasjon, strategi og teknologi. Nå vil vi dele all denne kunnskapen. Vi har et bredt spekter av kurs, som vi gleder oss til å komme i gang med, sier Dahl.
Kursene vil spenne fra strategisk bruk av TikTok til hvordan utforme en kommunikasjonsstrategi. En kan også lære å bruke AI som verktøy i sin yrkessjanger.
Konsernsjef Kjetil Try gleder seg til å åpne nye kurslokaler i Øvre Slottsgate 11.
– Endringene skjer raskere og raskere. Dette må vi møte med ny og mer kunnskap. Jeg gleder meg til åpne nye flotte kurslokaler midt i sentrum, sier Kjetil Try