Lederskifte i Dinamo Reklame

Anders von Krogh (43) har overtatt som byråleder i Dinamo Reklame.

8708 4f4ef original

Nåværende byråleder, Tom Søgård skal jobbe med strategiske prosjekter og forretningsutvikling mot det digitale markedet. Både Krogh og Søgård inngår i selskapets ledergruppe.

Anders von Krogh, er siviløkonom av utdannelse og har jobbet som kundeansvarlig og rådgiver på noen av Dinamos største kunder. Han har vært i konsulent- og reklamebransjen de siste 10 årene, og siden 2002 i Dinamo.

– Anders har over 10 års erfaring med digital reklame som kundeansvarlig og rådgiver for oppdragsgivere som Telenor, NSB og Posten. Vi er veldig trygge på at Anders er rett mann til å ta Dinamo Reklame videre, sier John Arne Medalen, administrerende direktør i Dinamo AS.

En mann for fremtiden. Tidligere leder av Dinamo Reklame, Tom Søgård, tar med seg sin erfaring og kompetanse for å ytterligere forretningsutvikle det digitale markedet, som er ett av områdene kommunikasjonshuset skal styrke seg på. I tillegg til dette skal han jobbe på strategisk nivå med ytterligere utvikling av nye satsningsområder for Dinamo.

– Vi ser frem til å utnytte Toms kapasitet og kompetanse på tvers av fagområdene, med tydelig fokus på vekst og utvikling, noe som vil styrke Dinamo strategisk for fremtiden. Han har ledet Dinamo reklame på en god måte gjennom noen intense og spennende år. Han har levd med nødvendig effektivisering og pågående kvalitetsforbedringer så å si kontinuerlig. Utfordringene har han møtt med innsatsvilje og nytenking, og byrået har mange seire både kreativt og økonomisk under hans ledelse, sier John Arne Medalen.