MediaFront nominert i ADC

MediaFront hedres i The Art Directors Club og Communication Arts, med nettkampanjer for SOL og Uteseksjonen.

8523 f3991 original

Det interaktive reklame- og designbyrået MediaFront ble tidligere i vår finalist i Andy Awards med sin nettkampanje for SOL. Samme kampanje er nå stemt frem i The Art Directors Club, som en av få interaktive jobber. Begge prisutdelingene foregår i New York i løpet av april.

I tillegg er kampanjesiden «Prøv narkotika» for Uteseksjonen plukket ut og innlemmet i Communication Arts Interactive Design Annual. Reklamebyrået Kitchen står bak ide, mens MediaFront har bearbeidet og utviklet løsningen. Kampanjen har tidligere høstet blant annet 3 gull i Gulltaggen, en Gullblyant og bronsestatue i Cannes.

– Internasjonal oppmerksomhet og anerkjennelse er inspirerende og viktig for oss. Det viser at vi toucher eliten av de interaktive byråene i verden. Dessuten åpner det muligheter for internasjonale kunder og prosjekter, samarbeid med de beste underleverandørene og ikke minst rekruttering av de beste folka, sier Mathias Friis, Kreativ Leder i MediaFront i en pressemelding.

Se jobbene her:

SOL
Prøv narkotika