Mer shopping for Grey

Grey gikk av med seieren i byråkonkurransen for Metro senter. Tre byråer var med i konkurransen om å bistå med merkevarebygging av senteret.

7885 dbfad original

Metro senter driftes av Steen & Strøm og ligger på Lørenskog utenfor Oslo.
– Byrået ble valgt etter å ha presentert et spennende helhetlig reklamekonsept, sier Hilde Hummelvold Jentoft, markedsrådgiver i Steen & Strøm.

Konseptet Grey har utviklet heter «Spennende møter». Konseptet skal tydeliggjøre kjøpesenteret som en opplevelsesrik og spennende møteplass i lokalmiljøet. Konseptet har allerede blitt brukt i forbindelse med åpningskampanjen og på interne aktiviteter. Nå står julekampanjen for tur, i tillegg skal konseptet implementeres fysisk på senteret.

– Vi har kalt det Spennende møter, for det er jo nettopp det et kjøpesenter er. Det er et møte mellom kunder og produkter, kunder og ansatte og mellom de titusenvis av produktene som finnes der, sier AD i Grey, Tutta Sætra.

Grey jobber nå med to sentra som driftes av Steen & Strøm, Metro og Gulskogen i Drammen.
– Det er veldig spennende å jobbe med kjøpesenter. De har andre utfordringer enn vi er vant med og jobben byr på mye mer enn å lage massekommunikasjon. Vi er involvert på alle kommunikasjonsflater, også internt, sier Sætra.

Teamet i Grey er: Tutta Sætra (AD), Marianne Knutsen (tekst), Catharina Halvorsen (designer/mac), Marit Sæther (designer/mac), Elisabeth Helland (prosjektleder) og Bror Falck-Paulsen (konsulent).

af32405a-3364-46bc-8684-b266e2e0c955.pdf