MK med «hemmelig» Schweppes-avtale
Reklamebyrået MK Norway har signert en avtale med Orangina Schweppes International. Hva avtalen innebærer er foreløpig konfidensielt.
– For et halv år siden lanserte MK Norway at vi skulle satse internasjonalt, og nå ser vi resultatene av dette. Dette viser at norske byråer kan hevde seg i utlandet. Man ikke trenger å være et gigantisk byrå med hundrevis av ansatte for å lykkes internasjonalt, sier Svein Roger Selle, partner i MK Norway.
MK Norway ble invitert til å presentere seg for hovedkontoret til Orangina Schweppes International på bakgrunn av en kampanje byrået hadde laget for selskapets partner og distributør i Norge, Hansa Borg Bryggerier.
Nylig skiftet selskapet navn til MK Norway, en konsekvens av at de har tatt mål av seg å bli en internasjonal byråutfordrer.
– Selskapet har fem nasjonaliteter representert allerede og har rekruttert ansatte fra flere av verdens ledende byråer. Nå jobbes det med å rendyrke selskapet som et internasjonalt byrå i alle ledd, forteller Selle.
Selskapet er et uavhengig partnereid byrå med kontorer i Oslo og Bergen.
Foto: MK