Møllerens velger MK

Norges ledende merkevare innen hjemmebaking velger nytt reklamebyrå. Etter en byråprosess falt valget på MK Norway Reklamebyrå.

45835 1c1a4 original
Svein Roger Selle. Foto: Francisco Munoz

– Vi har gjennomført en grundig byråprosess med de som er rangert høyest på Kampanjes byråprofil. I tillegg til dette valgte vi å ta med utfordrerbyrået MK Norway. Deres kompetanse med å bygge sterke merkevarer, evne til å utnytte potensialet i sosiale medier og ikke minst fokus på å skape gode resultater avgjorde valget. MK Norway har også solid erfaring fra dagligvarebransjen. Vi håper og tror dette er godt valg, sier Jan Erik Eikeland, salgs- og markedsdirektør i Møllerens

Etablert i Oslo

– At Møllerens velger oss i konkurranse med de aller, aller beste byråene i landet tar vi som en stor anerkjennelse og vi er både glade og ydmyke for oppgavene som står foran oss, sier partner i MK Norway Reklamebyrå Svein Roger Selle.

Satser på sosiale medier

– Baking er noe som alle i Norge har et forhold til, og noe av det som deles mest på sosiale medier er bilder av mat og matretter. MK Norway ble nylig kåret til Europamester i sosiale medier innen reiselivsnæringen. Vi kommer til å satse mye på digitale medier fremover og er sikre på at MK Norway kan bistå med å utvikle oss mye her, både strategisk og kreativt sier Eikeland.

– Møllerens har et enormt potensial på digitale flater. De lager produkter som gir glede og gode opplevelser, og mange av oss ønsker å dele dette på sosiale medier. Vi i MK Norway satser tungt på dette og ser frem til å bruke denne kompetansen sammen med Møllerens, avslutter Selle.