NetCom i ny drakt
I dag bytter NetCom logo og får likt symbol som resten av TeliaSonera-familien.
NetCom og TeliaSonera samler seg i dag under ett felles symbol.
– Dagens endring er ikke bare et logobytte, men en strategisk endring der vi i mye sterkere grad skal kombinere TeliaSoneras internasjonale stryke med NetComs posisjon og lokale kunnskap, forteller Charlotte Erikstad, kommunikasjonsrådgiver i NetCom.
I Norge samler NetCom og NextGenTel seg under det nye symbolet. Fremover skal de to selskapene jobbe tettere sammen for å tilby de beste kommunikasjonsløsningene til privat- og bedriftsmarkedet. NetComs 55 butikker får også ny profil. Samtidig lanserer selskapet i dag en helt ny hjemmeside.
Sterkere utfordrer. Mobiloperatøren har brukt det siste året til å gjenvinne en tydelig posisjon, forteller Erikstad.
– Det unike med NetCom består, og personligheten skal være den samme. Lett og lekende, med glimt i øyet. Samtidig er vi ferdig med å tulle med Telenor – det skal bli tydelig at NetCom har blitt en sterkere utfordrer.
Netcom er i gang med tidenes største markedskampanje og trøkket de neste ukene vil bli betydelig, lover hun.
Det er Landor som står bak den nye logoen.