NHO velger Hyper

Hyper skal utvikle kommunikasjonskonsept og visuell profil for NHOs Årskonferansen 2015.

47197 a8f52 original
Lars-Petter Windelstad Kjos (Hyper), Silje Sevendal (NHO), Atle Mo (Hyper) og Jan-Bertil Lieng (NHO). Foto: Hyper

Årskonferansen er en av NHOs viktigste arenaer for å sette dagsorden og skape samfunnsdebatt. Årskonferansen til NHO har gjennom årene blitt som en egen institusjon å regne, der næringslivsledere, politisk ledelse og andre betydningsfulle og innflytelsesrike personer samles for å diskutere, peke retning og gi politiske signaler. I år var temaet Lærlingslivet og det jobbes nå med å definere neste års tema.

– Vi gjennomførte en anbudsprosess med rekke dyktige byråer. Vi valgte Hyper basert på deres erfaring med å forenkle og tilrettelegge kommunikasjon rundt faglig og komplekse tema. De hadde også spennende ideer for hvordan vi kan nå ut til en bredere målgruppe både før, under og etter konferansen uttaler Silje Sevendal i NHO som er event- og kommunikasjonsansvarlig for årskonferansen.

– En av de aller viktigste arenaene

Hyper skal utvikle et overordnet kommunikasjonskonsept og visuell profil for konferansen. Selve konferansen gjennomføres av eventbyrået Gyro som samarbeider med Hyper på en rekke andre prosjekter.

– Vi har jobbet sammen med NHO ved en rekke tidligere anledninger og har lenge drømt om å få jobbe med Årskonferansen. Årskonferansen er en av de aller viktigste arenaene i landet. Det er både et spennende og et utfordrende sakskompleks å sette seg inn, uttaler kreativ leder i Hyper, Lars-Petter Windelstad Kjos.