Nipedal vender tilbake
Reklameveteran Per Nipedal har blitt konsulent i Concept Communication.
Etter å ha arbeidet de siste seks årene som leder av avdeling for fast moving consumer goods (FMCG) og Retail-avdelingen i markedsanalyseselskapet Ipsos MMI, vender Per Nipedal tilbake til kommunikasjonsbransjen.
Nipedal begynte den 1. februar som seniorkonsulent i Concept Communication.
– Det blir jo litt som å komme hjem igjen, sier Per Nipedal, som tidligere har vært leder av Myres Lintas Reklamebyrå i 10 år og BBDO reklamebyrå i fem.
– Mye er annerledes enn hva det var for syv år siden, spesielt utviklingen innen digitale flater og salgsøkende aktiviteter. Min erfaring fra Ipsos MMI, hvor jeg arbeidet nært med mange av Norges største merkevareutviklere og kjeder, har vist at de som er best på sisteleddet også er de som gjør det best, sier Nipedal.