NIRcast er tilbake
Podcasten til kommunikasjonstrioen i Norske Informasjonsrådgivere (NIR) er tilbake etter et snaut års pause. Fordi det er nødvendig.
Etter at de følte at de hadde oppnådd alle sine mål, tok trioen i NIR for et snaut år siden en pause fra sine ukentlige podcaster. Men nå florere det av så mye begrepsforvirring og ubegrunnede påstander i reklame- og pr-bransjen at de følte det tvingende nødvendig å returnere. For godt.
– Vi er tilbake igjen! Vi snakker om at norske annonsører bruker penger på «tvilsomme» nettsteder, VG får reaksjoner etter kalkun-markedsføring, og at Oslo får besøk av en selvhjelpscoach utkledd som markedsføringsguru, oppsummerer Sindre Holme, Marius Staulen og Marius Thorkildsen i NIRcast.
Staulen er kommunikasjonsrådgiver i Statens Vegvesen, Thorkildsen er digital markedsfører i Schibsted Norge, mens Holme er kreativ leder i New Work.
Du kan også høre podcasten hos iTunes.