No Name Oslo får Thea Klingvall med på laget

Kunstneren Thea Klingvall og No Name Oslo skal utvikle samarbeid med merkevarer.

Thea pressemelding No Name 1 Stig Buvarp
Fra venstre: No Name-partner Binta Hammerich, Thea Klingvall, No Name-partner Hege Osvoll. Foto: Stig Buvarp

Thea Klingvall har både kunstner- og AD-bakgrunn, og har tidligere samarbeidet med blant annet Fenty, Red Bull, Farris, Bik Bok og Ford.

– Dette er et byrå som virkelig forstår hvordan kunst og merkevare kan fungere i samspill, sier Klingvall.

Binta Hammerich, som leder forretningsområdet med profilene i No Name, er overbevist om at dette er en god match.

– Vi representerer pionerer som tør å gå sine egne veier. I dagens marked er det avgjørende for merkevarer å koble seg opp mot profiler med tydelige verdier. Med Thea med på laget, kan vi fortsette å utfordre det etablerte og nå ut til fremtidens målgrupper, sier Hammerich.

Markeres med utstilling

No Name Oslo er et kulturdrevet kommunikasjonsbyrå kjent for å representere profiler innen musikk, kunst, mat og drikke. Nå skal byrået og Klingvall lansere det nye samarbeidet med utstilling på Grønland i lokalene til Oslo Rede. Utstillingen er kuratert av No Name Oslo og Klingvall Issues.

– Håpefull og spent åpner jeg dørene til min egen lille verden for første gang på over to år. Mitt ønske er at noen går ut fra vernissasjen med litt mer inspirasjon og følelse av at livet er vakkert, selv når det er vondt, sier Klingvall.

– No Name Oslo har et solid rykte for å integrere kunstuttrykk i ulike prosjekter. Thea er en mester i å veve kunsten inn slik at den løfter produkter og konsepter med autentisk uttrykk. Det er nettopp derfor hun passer perfekt inn hos oss, avslutter Binta Hammerich.