Norges mest solgte velger NYG

OSO Hotwater er Norges ledende produsent av varmtvannsberedere, og er i forkant innen ny teknologi. For å sikre videre styrking av merkevaren, velger de NYG som sin samarbeidspartner.

Nyg OSO Pressebilde Lo Res 1
Fra venstre: Sondre Nygård, daglig leder og rådgiver i NYG, Lars Ødegård, salgsdirektør i OSO, Marte Caspersen, prosjektleder i NYG. Foto: NYG

OSO Hotwater og NYG har nylig inngått en avtale som innebærer å ivareta, utvikle og styrke merkevaren OSO i Norge. Om arbeidet også vil føre til arbeid ut over Norges grenser, vil tiden vise. OSO er nemlig et selskap med store ambisjoner.

– Det er først og fremst en tillitserklæring at en så stor og viktig norsk merkevare velger NYG. Vi gleder oss til å jobbe sammen med et så fremoverlent selskap, og merker allerede at dette kommer til å bli et bra samarbeid, sier Sondre Nygård, daglig leder og rådgiver i NYG.

Mange fagfelt involvert – vil sikre kontinuitet

Avtalen med OSO er NYGs største noensinne, og samarbeidet vil utfordre det kreative teamet innen nær sagt alle fag – fra konseptutvikling og strategi, til design, innhold og markedsføring.

OSO har tilstedeværelse både i Hokksund og Oslo, og ligger dermed bare en liten tog- eller biltur unna NYG i Mjøndalen. Dette, sammen med anbefalinger fra andre kunder, bidro til at OSO valgte NYG.

– Vi valgte NYG som byrå fordi vi lar oss inspirere av tilnærmingen de har til å løse våre behov for markedsføring og kommunikasjon. NYG bidrar med god kundeforståelse, grundighet og kompetanse, og vi gleder oss til å jobbe sammen sier Lars Ødegård, salgsdirektør i OSO.

NYG vil i tiden fremover være tett på OSO med både fysisk tilstedeværelse og tilgjengelighet.

– Vi kommer til å jobbe svært tett. Dette vil sikre kontinuitet for OSO, og mange av våre ansatte vil i perioder nærmest fungere som en medarbeider i markedsavdelingen til OSO, forteller Marte Caspersen, prosjektleder i NYG.