Ny global monsterkampanje

Nå er startskuddet i Norge gått for rekrutteringsselskapet Monsters globale kampanje, «Ditt nye liv kaller». Kampanjen er den største i konsernet historie.

7931 244b2 original

Monster sier de vil skape oppmerksomhet mot arbeidssøkere over hele verden for å oppdage muligheten et nytt liv gir gjennom en ny jobb.

– Målsetningen med det nye Monster er å inspirere mennesker å forbedre sitt liv gjennom en ny jobb. Det finnes mange passive jobbsøkere der ute som står fast i sin eksisterende situasjon og vi håper at kampanjen skal tydliggjøre for dem at det alltid finnes en mulighet for ett nytt og bedre liv gjennom en ny jobb, sier daglig leder for Monster i Norge, Stein-Erik Myhre.

Lanseringen er den største merkevareforandringen i Monsters 10 år gamle historie i Norge. Kampanjen er utviklet av BBDO New York og inneholder TV, Radio, Internett og CRM. Ehrenstråhle BBDO i Stockholm står bak radiospottene i Skandinavia.

a8b4a439-3671-4103-afd8-287ba4aa2fbc.mp3