Nye grep fra Utleiemegleren

Llowbank er valgt som partner for all kommunikasjon.

37949 10e1b original

Utleiemegleren er Norges desidert største megler av utleieboliger, allikevel er de små å regne i forhold til mengden som velger å leie ut privat. Og i de siste årene har utleiemarkedet i Norge vist seg å være unikt sammenlignet med resten av verden, med en voldsom vekst.

De stakk gaffelen lengst inn i kjøttet, der det gjorde som vondest …

– Dette krever at vi som en profesjonell aktør, tar en større rolle enn de private. Bolig har blitt både sparebøssa og en viktig inntektskilde til det norske folk, da må dette tas vare på av eksperter. Vår jobb er i mindre grad å skaffe leieboere til utleiere, vår jobb er å sørge for at forholdet mellom de to går smertefritt. Vi megler i større og større grad mellom mennesker. Det er et stort ansvar å leie ut, i et hverdag som allerede består av mye ansvar og press. Vi letter byrden, og øker investeringen, sier kommunikasjonssjef Nikolaos Farmakis.

Nesten som ansatte å regne

– Verden har forandret seg, derfor skal vi ikke bare å lage ny reklame, eller pynte på brura, vi tar helt fundamentale grep. Grep som påvirker hele vår organisasjon og all vår kommunikasjon. Alt fra strategier, tjenestene våre, til hvordan vi fremstår. Derfor ble Llowbank valgt som partner. De stakk gaffelen lengst inn i kjøttet, der det gjorde som vondest og pekte på at hvis det bare var snakk om å lage mer reklame, før vi fikset produktet, så trengte vi ikke jobbe med dem. De har i fem måneder jobbet som en del av markedsavdelingen, de er ikke lenger en leverandør, de er nesten som ansatte å regne

Nikolaos Farmakis og Llowbank har allerede utviklet en merkevareplattform for Utleiemegleren, og skal bruke sensommeren på å implementere den i hele organisasjonen, og deretter i markedet.