Nye partnere i PR-operatørene

Jørgen W. Bjerke, Christine Bakken og Eivind Hammer Myhre er nye partnere i PR-operatørene. Til sammen har de tre nye partnere 27 års erfaring i selskapet.

Fv Jørgen Bjerke Christine Bakken og Eivind Hammer Myhre 2
Fra venstre: Jørgen W. Bjerke, Christine Bakken og Eivind Hammer Myhre. Foto: PR-operatørene

– Det er på overtid at Jørgen, Christine og Eivind kommer inn på eiersiden i PR-operatørene. Dette er noe som har vært på agendaen i en god stund og det er veldig hyggelig at vi nå har fått dette til, sier Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene.

Alle tre blir også styremedlemmer i selskapet og de er klare for å bidra til at PR-operatørene fortsetter sin positive utvikling fremover – faglig, sosialt og økonomisk.

– Jeg gleder meg til å få denne gjengen inn i både partnerskapet og styret. De kjenner PR-operatørene godt, men samtidig er dette sterke personligheter med stor faglig integritet som vil bidra til å løfte selskapet ytterligere fremover, sier Thorendahl.

Først med markeds-PR

PR-operatørene var det første miljøet i Norge som rendyrket markeds-PR som et fagområde og arven står fortsatt sterkt i selskapet. Dette vil fortsatt være en viktig bærebjelke fremover, selv om bredden i tjenester selskapet tilbyr er under stadig utvikling.

– Det er med stor respekt for selskapets historie jeg går inn i denne rollen, men enda viktigere er veien fremover for PR-operatørene og her gleder jeg meg til å bidra mer og tydeligere fremover, sier seniorrådgiver, Jørgen Wilhelm Bjerke.

Rådgiver og prosjektleder Christine Bakken var heller ikke i tvil når denne muligheten dukket opp.

– Byrålivet et ikke for alle, det kan være krevende og uforutsigbart, men samtidig byr det på faglige og spennende utfordringer hver eneste dag. Å ta steget inn i partnerollen, gir meg ytterligere en mulighet til å sørge for at arbeidsdagen aldri blir kjedelig og at vi alltid leverer på topp for våre oppdragsgivere.

Stor takhøyde med kreativitet i fokus

Kreativ leder Eivind Hammer Myhres tilbakekomst til selskapet på tampen av 2019, har selv under en pandemi, gitt PR-operatørene mange finaleplasser og gull i både norske og internasjonale konkurranser.

– Det er stor takhøyde og mulighetsrom i PR-operatørene til å tenke nytt og stort, selv i prosjekter med små budsjetter. Når jeg når tar steget inn i partnerskapet vil jeg ytterligere bidra til at kreativitet og nyskapning er på agendaen, til enhver tid, sier Hammer Myhre.