Nytt byrå: Overdrive.Oslo

Overdrive.Oslo er et kreativt fundert byrå som spesialiserer seg på mote- og livsstilindustrien.

48654 66477 original

Forskjellen på Overdrive.Oslo og tradisjonelle reklamebyråer er at byrået kun retter seg mot mote- og livsstil, med sterk vekt på film og foto. Det skal være kvalitet og sterk estetikk som står i sentrum.

– Motebransjen i Norge har vokst de siste årene, og vi blir mer og mer opptatt av mote, livsstil og trender. Jeg mener derfor at det er viktig å skape kommunikasjon som skal bidra til å løfte dette i Norge. Jeg vil å skape kommunikasjon som stikker seg ut og som skal fortelle en historie, sier Sunniva Sandbu, grunnlegger av Overdrive.Oslo.

I tillegg til kreative ideer tibyr byrået in-house produksjon, strategi og branding.

– Ved å kunne tilby alle tjenester på ett og samme sted kan vi anbefale de beste menneskene til å utføre kampanjen, på denne måten kan vi få frem riktig uttrykk for kunden. Det er også viktig for oss å lage kommunikasjon som kan brukes på tvers av alle kanaler, sier Sandbu.

Byrået har nylig laget en kampanje for motenettbutikken Neomania, som du kan se nederst i artikkelen.

– Neomania ønsket en kampanje som skulle fortelle en historie om hvem de er. De vil bli oppfattet som en nettbutikk hvor man ikke bare besøker for å handle, men også hvor målgruppen kan søke inspirasjon. Slagordet til Neomania er «A fashion lovestory», og vi har valgt å spille på kjærligheten mellom to venninner, en gjenkjennelig følelse hos de fleste jenter.