Oda velger Pol igjen

Fikk fornyet tillit: Pol har vært Odas samarbeidsbyrå siden 2020, og gikk vinnende ut etter årets konkurranse mot seks andre byråer.

Oda

Denne våren har Oda gjennomført en byråkonkurranse der syv byråer deltok for å finne en samarbeidspartner som skal hjelpe Oda med å spisse lavprisprofilen.

– Det var close race, men vi landet på Pol fordi vi opplever at Pol komplementerer teamet i Oda, men også utfordrer oss og har en tydelig forståelse av hvordan Oda bør kommunisere fremover, uttaler Nina Mikaelsen, markedsdirektør i Oda.

Pol vant byråkonkurransen med et nytt team, som består av blant annet Janne Brenda Lysø, Benedicte Killi, Emma Gyllenbreider, Andrew Clayton og Therese Becke.

– Vi er kjempestolte og veldig glade over å få fortsette samarbeidet med Oda. Vi har nye ressurser og ny kompetanse på teamet og sammen med Oda har vi funnet en samarbeidsform som skal bidra til sterke effekter fremover, sier Therese Becke, daglig leder i Pol.

– Viktig at Oda snakker høyere om lavpris

Nina Mikaelsen har jobbet som markedsdirektør i Oda i snart et halvt år og er tydelig på at det er viktig at Oda snakker høyere om lavpris. – Vi har like lave priser som lavpriskjedene, men det er fortsatt mange som ikke kjenner til det, sier Mikaelsen.

– Oda er en utfordrer og har en unik mulighet til å spille på dette i kommunikasjonen med kundene, gjennom både glimt i øyet og ved å utfordre det etablerte. Utfordringen blir å bevare inntrykket, men samtidig kommunisere bredere, slik at kundene skjønner at man kan få i pose og sekk; nemlig lave priser og levering på døra, sier Becke.