PepsiCo slukker tørsten på Lagåsen

PepsiCo skifter PR-byrå og velger Dinamo som ny samarbeidspartner. Avtalen mellom Dinamo PR og PepsiCo gjelder i første omgang «Corporate PR» på nordisk nivå.



Dinamo blir dermed lead agency for det nordiske arbeidet.

– Vi valgte Dinamo fordi de viste kreativitet, kompetanse og bredde i sin tilnærming. I tillegg har de et nordisk og internasjonalt nettverk gjennom Edelman som vi ser vi kan få stor nytte av på sikt. Vi gleder oss til å ta fatt på samarbeidet, sier Kristin Stormanger som er Export Manager i PepsiCo Norden og ansvarlig for valg av byrå.

Passer huset godt
– Vi er allerede i gang med et PR-oppdrag for PepsiCo, og ser fram til å gå dypere inn i samarbeidet, sier daglig leder, Berly Lund Grønning, i Dinamo PR.

Hun gleder seg over å få en kunde med så sterke og kjente merkevarer som PepsiCo inn i porteføljen.

– Dette er en kunde som passer huset vårt godt! Flere av våre konsulenter har erfaring fra tilsvarende oppdrag og bransjer. Vi ser også at Dinamo PR vil samarbeide tett med Dinamos andre fagenheter i arbeidet for denne kunden, avslutter Lund Grønning.