POL får fornyet tillit hos Posten

Posten Norge har valgt POL som leverandør av reklamebyråtjenester etter en åpen konkurranse i markedet.

X
Fra venstre: Marius Eriksen, Monica Solberg (Posten), Kristin Eidså Brantzeg Scheele, Rikke Sofie Jacobsen, Simon Karlsson og Pia Lystad.

Avtalen betyr at POL fortsatt blir konsernets samarbeidspartner på markedskommunikasjon i Norge, Sverige og Danmark.

– Vi ser fram til et videre samarbeid med POL. Konkurransen var hard, med gode leveranser fra flere av de beste byråene i Norge. Det var ingen selvfølge at POL skulle få fornyet tillit, sier markedsdirektør Monica Solberg i Posten Norge.

– POL løste oppgaven på en overbevisende og tillitvekkende måte. De tilførte ny innsikt og strategiske betraktninger av høy relevans, og leverte et konkurransedyktig tilbud som totalt sett var beste løsning, sier Solberg.

– Vi har vært så privilegerte å få lov å være med på reisen Posten har hatt de siste fire årene, gjennom en pandemi og en takt innenfor innovasjon og tjenesteutvikling man ikke har sett før. Vi har skapt gode resultater sammen, men har aldri falt for fristelsen å leve på tidligere meritter. Det samme gjaldt for anbudet. Vi gikk all in, og er utrolig glad for at vi får fornyet tillit, sier Marius Eriksen, rådgiver og kundeansvarlig i byrået.

Avtalen gjelder fra 16. juli 2023 og en har en varighet på to år, med mulighet for tre års forlengelse.