Porterbuddy til TRY Pearl

Norsk utfordrer satser stort og har inngått samarbeid med TRY Pearl for å posisjonere seg og få økt kjennskap i markedet.

Porterbuddy TRY Pearl 1x
Kaare Øysten Trædal (TRY Pearl), Lise Lillevold (Porterbuddy), Martina Nicole Næss (Porterbuddy) og Charlene Walkoff (TRY Pearl).

Porterbuddy er et teknologiselskap som vil utfordre nordmenns handlevaner på nett ved å tilby en grønn, pålitelig og presis hjemlevering på kundenes premisser. Etter en pitchrunde har Porterbuddy valgt TRY Pearl som ny samarbeidspartner.

– Det å handle på nett har blitt en naturlig del av hverdagen vår og rask hjemlevering har fått en sentral rolle i de Norske hjem. Frakt har derfor blitt en viktig faktor for sluttbrukerne og nettbutikkene. Hos oss i Porterbuddy står handleopplevelsen i sentrum for alt det vi gjør, derfor var TRY Pearl en god match for oss, sier Lise Lillevold, Head of Sale.

– TRY Pearl har en sterk forståelse for merkevaren, kjerneverdiene og visjonen vår. Vi hadde en veldig god følelse når vi tok valget og gleder oss til alt vi skal få til sammen i 2021, sier Martina Nicole Næss, markedsjef i Porterbuddy.

– Vi er veldig glade for at Porterbuddy valgte oss. Vi har de samme verdiene og er opptatt av å sette sluttkunden og brukeropplevelsene i fokus. Tjenesten deres byr på en prima brukeropplevelse vi er stolte av å få jobbe med. Vi synes også det er veldig spennende at en norsk utfordrer gjør det mulig for norske nettaktører å ruste seg mot konkurransen når utenlandske giganter etablerer seg i Norge. Porterbuddy har et enormt vekstpotensiale og vi gleder oss stort til å legge ut på denne reisen sammen med dem, sier daglig leder i TRY Pearl, Kaare Øystein Trædal.