Postmannen rir verden rundt

Den ledende amerikanske bransjemediet AdAge mener Postens julefilm er én av «Top 5 Creative Brand Ideas» du må få med deg fra desember 2019.

95400 16b63 original

Postens mye omtalte vri på juleevangeliet har skapt mye debatt og omtale her i Norge i alle landets aviser. Nå har den også nådd resten av kloden, og fått utelukkende positiv omtale i bransjemedier i alt fra Australia og England, til Frankrike, Italia og Tyskland.

Nå senest som «Top 5 Creative Brand Ideas» på AdAge. Som de skriver i sin omtale:

«Filmen, fra det norske kreative byrået Pol for Posten, vil sikkert fornærme noen seere for å leke med historien om julen, men den alternative teorien om jomfrufødselen er en frisk og nyskapende måte å gjøre at noe så kjedelig som sneglepost blir lagt merke til.»

– Dette er gøy! Det er jo den tid på året det er vanskelig å skille seg ut. Både i reklameblokken og i bransjemedia ettersom det er så mange som bruker penger på veldig fine julefilmer, sier rådgiver Marius Eriksen i POL til kreativtforum.no.

Filmen er regissert av Filip Nilsson hos Einar Film.


Annonse: