Prior til Dinamo Design og Try

Dinamo Design har fått i oppdrag å være med og videreutvikle merkevaren Prior med hensyn til profil og designløsninger, mens Try reklamebyrå skal stå for kommunikasjonsløsningene.

12248 70a80 original

Avtalen, som kom etter en konkurranse med andre byråer, er langsiktig og skal bidra til å bringe enda flere produkter fra kylling, kalkun og egg inn i norske hjem.

Prosjektet deler seg i to naturlige faser med en strategisk start hvor Dinamo Design skal lede prosessen med å utvikle merke- og kommunikasjonsplattform for Prior.

Try Reklame er valgt som reklamebyrå og vil stå for kommunikasjonsløsningene, mens arbeidet med å utvikle ny profil, nye pakninger og løsninger i butikk, redesigne web med mer, er eksempler på prosjekter som Dinamo Design deretter vil jobbe med sammen med Prior.
– Vi gleder oss veldig til å ta fatt på denne oppgaven. Prior er et selskap svært mange nordmenn har et forhold til, og med den økende interessen for egg og hvitt kjøtt ser vi frem til å styrke fokuset ytterligere på dette segmentet, sier seniorrådgiver i Dinamo Design Audhild Samseth i en melding. Hun utgjør sammen med seniordesigner Kristine Lillevik hovedteamet i Dinamo.

På bildet, foran fra venstre: senior designer Kristine Lillevik, konsulent Lena Stølen, senior rådgiver Audhild Samseth. Bak: designer Kristian Tennebø og daglig leder Anniken Fjelberg