Priser til Mediafront og Kitchen

MediaFront og Kitchen vant Gull, Sølv og Bronse i den interaktive kategorien i The One Show.

5149 71751 original

MediaFront mottok Gull for sin nettkampanje for SOL i annonsekategorien Fixed space, singel. SOL-kampanjen vant foran engelske Lean Mean Figthing Machine og svenske Daddy med annonser for henholdsvis Emirates og Telia Sonera.

Kitchen fikk Sølv og Bronse for kampanjesidene Prøv narkotika (Uteseksjonen) og Se din kjole (Fretex) i kategorien Public Service, Websites. Det ble ikke gitt ut Gull i denne kategorien. MediaFront har designet kampanjesidene.

The One Show er en av verdens mest prestisjetunge kreative konkurranser. Det deles ut priser i kategoriene print, TV, radio, design, interaktiv og new media. Det er ellevte året den interaktive kategorien har vært med i The One Show. Prisutdelingen fant sted 9. mai i New York.

Big Bus I forrige uke ble det kjent at Kitchen også fikk heder i hovedkategorien i The One Show, med «Merit» (hederlig omtale) for filmen «Big Bus» for Oslo Sporveier.

Last ned vinnerlisten her.

Se jobbene her:

SOL kommenterer
Prøv narkotika
Se din kjole