Procontra til topps i Sterk Reklame

Procontra og Fasett var byråene som vant mest under fredagens reklamekåring i oljehovedstaden. Men det var en rekke navn på vinnerlisten, mange av dem nye.

80019 3aa28 original
«The Norwegian Continental Shelves», standen til Oljedirektoratet (OD) og Olje- og energidepartementet (OED) under ONS, er laget av Procontra. Fredag kveld vant den Grand Prix under Sterk Reklame.

Det var Procontra og Fasett som mottok flest priser under Sterk Reklame fredag kveld, og det var Procontra som trakk det lengste strået med Grand Prix for ONS-standen de laget for Oljedirektoratet, en jobb som også stakk av med seieren for beste stand under oljemessa.

– Det er mange byråer representert på vinnerlisten, inkludert noen som er nye i Sterk Reklame-sammenheng. Dette synes vi i styringsgruppen for Sterk Reklame det er veldig kjekt å se, forteller Elin Bergsåker Sola, kreatør i Fasett, som ellers kan melde om svært god stemning på Tou Scene fredag kveld.

Utdelingen ble ledet av Vegar Hoel, som var konferansier for tredje år på rad.

Se alle vinnerjobbene her.

Medaljefordeling:

  • Procontra: 3 gull + GP, 3 sølv, 2 bronse og 1 diplom
  • Fasett: 3 gull, 4 sølv og 2 diplom
  • Melvær & Co: 1 gull, 2 sølv, 1 bronse og 2 diplom
  • Knowit: 1 sølv, 1 bronse og 1 diplom
  • Eli Tangen: 1 gull, 1 bronse og 1 diplom
  • N-pal UB (ungdomsbedrift): 1 gull
  • Skarpsinn: 1 gull
  • Skarp kommunikasjon og reklame: 1 sølv
  • Aldente: 1 bronse
  • Hey-Ho Let’s go: 1 bronse
  • Phantom Film: 1 bronse
  • Sandkassen Reklame: 1 diplom
  • Holt & Paulsen: 1 diplom
  • Moxey: 1 diplom
  • Helge Svendsen: 1 diplom
  • Apropos Reklamebyrå: 1 diplom