Rekordmange jobber til MMM-prisen

Det har aldri vært større interesse rund Max Marketing Mix enn i år. Til MMM-prisen er det kommet inn 115 jobber, over dobbelt som mange som i fjor.



Max Marketing Mix-prisene går til kampanjer som har truffet publikum og levert høye, målbare resultater. De over hundre innsendte bidragene skal kjempe om gull, sølv og bronse i hele 15 kategorier.

Max Marketing Mix arrangeres av NORDMA, interesse- og bransjeorganisasjonen for direktemarkedsføring i Norge.
– I en årrekke har Max Marketing Mix vært den konferansen som fokuserer på hvordan man kan påvirke mennesker med relevante budskap i forskjellige kanaler, forteller Gunnar Swensen, daglig leder i NORDMA.

– Og i år kan man trygt si at MMM er mer interessant enn noensinne. For hvordan klare å få oppmerksomhet og målbare resultater også i tider der folk flest er mest opptatt av styringsrenten? spør Swendsen.

Variert innhold I år handler foredragene om alt fra Global Dignity til veien til lojale kunder. Også foredragsholderne spenner vidt – alt fra professor Pekka Himanen som skal fortelle om hvordan kommunikasjon, innsikt og kreativitet kan bety noe for å oppnå global verdighet, til Matt Bailey, leder og grunnlegger av SiteLogic Marketing, som skal vise hvordan man overfører klassiske salgsteknikker til Internett.

Jurygeneral for årets MMM-pris er Jens Harrison fra Rapp Collins. Byrået er også ansvarlig for årets MMM-kampanje, som du kan se på www.mmm08.no.

Konferanse og festaften holdes på SAS Hotellet på Holbergs Plass onsdag 5. november.