Retail House Varejo bytter navn og styrker teamet

Retail House Varejo endrer navn til Varejo, og utvider samtidig prosjektlederteamet med hele tre personer. Lars-Ivar Ødegaard, administrativ leder i det Ahead-eide byrået, sier han er glad og stolt over å få så energiske og flotte folk på laget.

IMG 879260x
Fra venstre: Lars-Ivar Ødegaard, Herman Bøhn-Lie, Miriam Olaussen og Marcus Punsvik. Foto: Varejo

Bakgrunnen for navnebyttet er at Varejo skal jobbe bredere med kommunikasjonstjenester utover rene retail-aktiviteter.

– Navnebyttet er en del av strategien om å utvide tjenestetilbudet, og da er det også naturlig å styrke laget med flere folk som representerer en større bredde i kompetansen, sier Lars-Ivar Ødegaard.

Ser frem til å jobbe operasjonelt og strategisk

Herman Bøhn-Lie er ansatt som prosjektleder der han først og fremst skal jobbe med event-relaterte tjenester. Han har bakgrunn fra forsvaret, og har en bachelor i internasjonal markedsføring.

– Jeg er veldig glad for å ha fått muligheten i Varejo, da det passer min profil utmerket. Her får jeg jobbe med en rekke kommunikasjonsutfordringer både operasjonelt og strategisk, sier han.

Lang retailerfaring

Miriam Olaussen har lang erfaring fra retail fra Voice og Nilson Group. Hun har en bachelor i markedsføringsledelse og en master i strategisk kommunikasjon.

– Som prosjektleder i Varejo får jeg kombinert min praktiske erfaring med utdannelsen. Noe jeg er glad for. Ikke minst har jeg blitt en del av en veldig hyggelig gjeng i Varejo, samtidig som det er veldig spennende å være en del av den Aller-eide byrågrupperingen Ahead Group som representer alle kommunikasjonsdisipliner, sier hun.

– Utrolig spennende

Marcus Punsvik kommer rett fra stillingen som markedsrådgiver i fylkeskommunen Troms og Finnmark. Marcus har en mastergrad i ledelse, innovasjon og marked, og er en av tre som skal styrke prosjektlederteamet.

– Den nye hverdagen i Varejo er utrolig spennende. Med høy fart og mange prosjekter er det mye som skjer, heldigvis er det en stor mengde intern kompetanse å lære fra. Det er gøy med en jobb der ingen dager er like og hvor jeg får jobbet med flere av landets og verdens største merkevarer, sier han.

Viktige ansettelser for å nå målene

Varejo som er søsterbyrået til kommunikasjonsbyrået Nova Vista, er spesialisert på tjenester rettet mot fag- og dagligvarehandelen. Espen Hermansen, som er daglig leder for Nova Vista og styreleder i Varejo, sier han er glad for å få en så dedikert gjeng på plass.

– Ansettelsene er viktige for at Varejo skal nå målene om ha en større bredde i leveransene samtidig som de nevnte kjerneområdene skal ivaretas. Her har vi fått på plass en gjeng med hyggelige og flinke folk som passer perfekt inn vårt uformelle miljø, avslutter han.