ANTI-hyllest falt i smak

ANTI kledde Rihannas garderobe med en grafisk hyllest, og hun likte trykkene så godt at hun tok hele samlingen hjem til USA.

75781 f7507 original

Den internasjonale superstjernen Rihanna besøkte i går Oslo med turnèen, Anti Tour. Når designbyrået ANTI fikk høre nyheten om besøket, tenkte de at det ikke kunne gå ubemerket hen. Det anerkjente designbyrået bestemte seg derfor for å lage en hemmelig utstilling bestående av 10 unike print som prydet garderoben hennes på Telenor Arena, en egen homage til stjernen. Da bildene ble presentert for Rihanna før konserten bestemte hun seg for å like godt ta med seg samlingen hjem til USA.

– Vi vet at hun er en kunstinteressert og kreativ person, og siden vi sitter på et knippe av Norges flinkeste grafisk designere her, så hadde vi lyst til å lage en grafisk hyllest til henne, som er i både ANTI og Rihannas ånd, sier Kenneth Pedersen, Chief Executive Officer i ANTI.

– At hun ville ha med seg bildene hjem syns vi er utrolig hyggelig og selvfølgelig veldig spesielt for designerne som står bak. De skulle egentlig bli hengende som en del av en permanent utstilling, men nå ser det ut til at vi må gå i gang med å trykke opp et nytt sett til Telenor Arena, legger Pedersen til.

– Vi syns jo det var litt morsomt at hun valgte et så bra navn på både plate og turnè. At arbeidet vårt falt i smak hos henne er jo noe vi er veldig stolte av og vi håper hun får glede av bildene i lang tid fremover, sier Kjetil Wold, Chief Creative Officer i ANTI.