Samsung velger Trigger

Etter en omfattende byråkonkurranse har Samsung Electronics Nordic valgt Trigger som sin nye kommunikasjonspartner i Norge.

52079 8dece original
Elektronikk, takk: Samsung har valgt Trigger som sin nye kommunikasjonspartner i Norge.

Samarbeidet starter allerede 1. oktober, og gjelder for alle Samsung Nordics produktsegmenter: IT, lyd og bilde, hvitevarer, mobiltelefoner og B2B.

Hanna Brenner, Interim Communication Manager Samsung Electronics Nordic AB. Foto: Samsung

– Trigger representerer et tankesett vi i Samsung kjenner oss godt igjen i. Vi opplever at vi har funnet et byrå som utfordrer etablerte tankemønstre og vil strekke seg langt for å skape verdier sammen med oss og våre øvrige samarbeidspartnere. Det harmonerer perfekt med hva Samsung står for, sier Hanna Brenner, Interim Communication Manager Samsung Electronics Nordics AB.

Brenner for innovasjon og utvikling

Samarbeidet vil både dreie seg om langsiktig posisjoneringsarbeid innenfor alle produktkategorier, kampanjeutvikling og -gjennomføring, samt løpende kommunikasjonsbistand og rådgivning i det daglige.

– Samsung er en fantastisk spennende merkevare. De siste årene har de for alvor etablert seg som en av de mest innovative selskapene i verden. I Trigger brenner vi for teknologi og utvikling, så det er ingen hemmelighet at vi har hatt veldig, veldig lyst til å få jobbe med Samsung. At vi nå får muligheten innenfor alle produktområdene deres, er intet mindre enn enormt spennende. Vi går løs på oppgaven med krommet nakke, en stor porsjon ydmykhet og gleder oss til å vise verden resultatene av samarbeidet, sier Bente Kvam Kristoffersen, leder for kundeteamet i Trigger.