Skal konkurrere i Europa
Fire unge reklamemenn fra reklamebyrået Dist og Westerdals er plukket ut til å konkurrere i Eurobest.
Den norske reklamebransjen sender et stort team på fire personer til å konkurrere med andre unge kreatører i Eurobest-konkurransen «The Idea». Alle må være under 28 år gamle, og opp til 15 team er med.
Konkurransen er tilsvarende Young Creatives i Cannes Lions.
– Det er første gang vi sender et team med Young Creatives til Eurobest. Det norske teamet består av fire dyktige og entusiastiske gutter og det blir veldig spennende å se hvordan de gjør det i forhold til resten av de europeiske deltagerne, sier Espen Strand Henriksen i CAPA Kinoreklame.
Teamet består av Morten Aleksander Halvorsen og Hallvard M. Fjellbraaten fra Westerdals, mens Finn Knudsen og Eirik Sørensen kommer fra Dist.
Ambisjonene er det ingenting å si på, skal vi tro Hallvard Fjellbraaten.
– Vi gleder oss veldig og forventer oss et høyt nivå. Håper å se mange gode inspirerende ideer, og at de beste av disse er laget av oss.
Foto: Niklas Lello
Artikkelen er også publisert hos Kampanje.