Slo et (padel-)slag for Ukraina

Det Oslo-baserte eventbyrået 6.Sans utfordret kunder, partnere og sine ansatte til å slå et slag for Ukrainia med en veldedig padel-turnering på Bærum-padel for å samle inn penger.

Long Game For Peace 80xxx

LIWLIG group, som Nordens største eventbyrå, har etablert et samarbeid med veldedige volunteer100 i Ukraina, og på arrangementet deltok også Nataly Chyzhova, leder et av Ukrainas største eventbyråer. Hun bor rett utenfor Kiev og leder denne organisasjonen samt Ukrainas ledende eventbyrå, Plombir.

Padelturneringen foregikk mandag 27. februar, og var et alternativ for både erfarne spillere og nybegynnere. Inntektene går uavkortet til å hjelpe Ukrainere i nød ved hjelp av en gruppe fagfolk fra ukrainske eventbyråer som sørger for å få frem livsnødvendig mat og drikke ut til områdene rundt der krigen pågår. Til sammen ble det samlet inn over 158.000 kroner.

Padel-turneringen er en del av konseptet «The Long Game for Peace» som består av flere sportseventer i Finland, Sverige og Norge, arrangert av LIWLIG.

– I 6.sans lever vi av opplevelser. Her har vi fått muligheten til å hjelpe samtidig som vi kunne skape en hyggelig arena for kunder, og samarbeidspartnere. Det å kunne samle inn 150.000 til en så viktig sak gjør oss ydmyke og stolte. Tusen takk til alle kunder, ansatte og alle andre som har bidratt, sier Per Morten Bergh, CEO i 6.sans.

Kjetil Jansrud
stilte opp som arrangementets konferansier.

– Det er hyggelig på stille opp for en viktig sak. Krigen og krisen i Ukraina fortsetter, og vi må bidra til oppmerksomhet også fremover. Bakteppet er alvorlig, men vi bidrar sånn vi kan, denne gangen med en Padelkonkurranse, forteller Jansrud.

Aktørene som deltok var: Handelsbanken, Fursetgruppen, Nordic Choice, Gjensidige, Nordea, Utleiemegleren, Njie / ProPud, Energi Salg Norge, Konsertsystemer, Oceans, Idé House of Brands, Trippus, Talerlisten, ShowDeVida og SixSides.