Starcom vant gull i Festival of Media

Mediebyrået Starcom har vunnet gull i den globale mediekreativitetskonkurransen Festival of Media.

74335 72e72 original

Vinnerjobben var i kategorien «Best Use of Technology» med Mercedes-Benz-kampanjen «Premium Destinations». Prisen ble delt ut i Roma torsdag ettermiddag og Starcom vant det eneste gullet i kategorien.

– Vi er kjempestolte! Det er spesielt hyggelig å se at vi hevder oss i tech-kategorien, som er et felt vi satser på, og hvor vi ønsker å være i forkant. Vi er en veldig glad gjeng i Tollbugata 17 i dag! forteller administrerende direktør i Starcom, Peder Mittet.

Festival of Media har eksistert siden 2007 og belønner de beste og mest kreative medieløsningene i 24 kategorier. Starcom Oslo har tidligere markert seg med gull i 2009, 2010 og 2011.

Kampanjen er laget i samarbeid med VR-produksjonsselskapet Making View.

I mediespilleren ser du casefilmen til kampanjen.