Stavanger lufthavn valgte Fasett

Etter en byråkonkurranse er det nå klart at Avinor og Stavanger Lufthavn, Sola har valgt å videreføre avtalen om reklame- og kommunikasjonstjenester med Fasett.

72856 7752e original
Avinor og Stavanger Lufthavn, Sola har valgt å videreføre avtalen om reklame- og kommunikasjonstjenester med Fasett.

– En fantastisk nyhet! Vi har samarbeidet tett med Sola og Avinor siden 2009 og er selvsagt svært glade og stolte over å bli valgt ut også denne gangen, i tøff konkurranse med både lokale og nasjonale byråer. Dette valget og denne fornyelsen av avtalen er en solid tillitserklæring fra lufthavnen til oss i Fasett, sier rådgiver og planner Maren Aadnøy Goa.

5 millioner passasjerer

På Stavanger Lufthavn, Sola dreier alt av kommunikasjon og aktiviteter seg om å øke reiselyst i regionen og utvikle tilbudet lufthavnen gir både på bakken og i luften. Kort sagt: gjøre reisen litt enklere for passasjerene, som utgjør nærmere fem millioner mennesker hvert år.

– Vår drivende kraft er å være en byråsamarbeidspartner som kan løse problemer ved hjelp av nytenkende kommunikasjon og uventede løsninger, uavhengig av kanal og kategoriens forventede måte å snakke på. Denne avtalen er et bevis for at vi har lykkes med dette. Og sammen med gode strategiske råd og innsikt, akter vi å levere de beste løsningene til Sola også i tiden fremover, sier Aadnøy Goa.

Fasett har også med seg Gambit H+K, som skal bidra innen PR og kommunikasjon.

– Overrasker stadig

– Fasett viser god forståelse for visjonen vår og overrasker stadig med nye måter å tenke på. De leverer som aldri før løsninger som bidrar til at vi oppnår våre mål, sier Elisabeth Strømstad som er sjef forretningsutvikling ved Stavanger lufthavn, Sola.

– Vi visste allerede at vi fikk strategiske råd og kreative løsninger som fungerte veldig bra for oss her på Sola. Etter konkurransen vet vi også at innsikten og bidragene fra Fasett holder et høyt, nasjonalt nivå, og det er vi selvsagt fornøyde med. De håndterer oppgaven med å være tydelige og informative, men ivaretar samtidig glimtet i øyet som får folk til å senke skuldrene og få en behagelig start på reisen, sier Strømstad.